Nazwa usługi: |
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego |
|
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
ks. Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6/
55-100 Trzebnica
tel.: 71 3879501
faks: 71 3120111
|
|
|
Wymagane dokumenty: |
- Dokument, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu (np. umowa sprzedaży)
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej , jeżeli złożono dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa
- Dokument określający tożsamość:
a) działającego osobiście właściciela dla osoby fizycznej, w tym również osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą oraz osoby wchodzącej w skład spółki cywilnej, b) przedstawiciela.
- W przypadku spółki cywilnej umowa spółki cywilnej.
- Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia OC do wglądu.
- W przypadku działania przez przedstawiciela pełnomocnictwo dla osoby załatwiającej sprawę - za wyjątkiem sytuacji, w których uprawnienie do reprezentacji jest uwidocznione w publicznie dostępnych rejestrach.
W przypadku podmiotów, którym może przysługiwać własność i inne prawa rzeczowe, nie rejestrowanych w rejestrach dostępnych publicznie, przedstawienie do wglądu dokumentów potwierdzających uprawnienie do reprezentacji tego podmiotu.
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy: |
|
|
|
Opłaty: |
|
|
|
Czas załatwienia sprawy: |
|
|
|
Tryb odwoławczy: |
|
|
|
Podstawa prawna: |
|
|
|
Inne informacje: |
|
|
|
Miejsce składania dokumentów: |
|
|
|
Terminy przyjęć interesantów: |
|
|
|
Formularz elektroniczny: |
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
|
|
|
Formularze tradycyjne: |
|
|
|
Dokumenty dodatkowe: |
|
|
|
Usługi powiązane: |
|
|
|