Nazwa usługi: Ustalenie opłat za nieruchomości nabyte na własność Powiatu Trzebnickiego przez powiatową jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej.
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

ks. Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6/

55-100 Trzebnica

tel.: 71 3879501

faks: 71 3120111

   
Wymagane dokumenty:
       
    Sposób załatwienia sprawy: Wymagane wnioski:

    Wniosek powiatowej jednostki organizacyjnej o ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu nabytego z mocy prawa z podaniem numeru działki, księgi wieczystej datę nabycia, okres na który należy ustanowić trwały zarząd oraz cel na który nieruchomość została nabyta.


    Wymagane załączniki:

    - akt notarialny (kopia dokumentu),

    - odpis z księgi wieczystej (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność),

    - wyciąg ze statutu jednostki określający zakres jej działania (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność).
       
    Opłaty:

    brak

       
    Czas załatwienia sprawy: Jeden miesiąc od dnia złożenia wniosku.
    Dwa miesiące i dłużej w przypadku skomplikowanej sprawy.
    Zakończenie sprawy: Wydanie decyzji administracyjnej.
       
    Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Trzebnickiego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
       
    Podstawa prawna: Ustawa
    Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
    Ustawa
    Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1592 z późn. zm.)
    Ustawa
    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
       
    Inne informacje:
       
    Miejsce składania dokumentów:
       
    Terminy przyjęć interesantów:
       
    Formularz elektroniczny: Zapytanie o właściciela nieruchomości
       
    Formularze tradycyjne: Wniosek.doc
       
    Dokumenty dodatkowe:
       
    Usługi powiązane: