Nazwa usługi: Aktualizacja wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa nabytej przez państwową jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

ks. Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6/

55-100 Trzebnica

tel.: 71 3879501

faks: 71 3120111

   
Wymagane dokumenty:
       
    Sposób załatwienia sprawy: Wymagane wnioski:
    Wniosek jednostki organizacyjnej o ustalenie innej wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu, zawierający oznaczenie nieruchomości, powierzchnię, położenie, księgę wieczystą.


    Wymagane załączniki:
    - akt notarialny (kopia dokumentu),
    - odpis z księgi wieczystej (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność),
    - wyciąg ze statutu jednostki określający zakres jej działania (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność).
       
    Opłaty:

    brak

       
    Czas załatwienia sprawy: Jeden miesiąc od dnia złożenia wniosku. Dwa miesiące i dłużej w przypadku skomplikowanej sprawy.
       
    Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Starosty Trzebnickiego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
       
    Podstawa prawna: Ustawa
    Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.)
    Ustawa
    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
       
    Inne informacje:
       
    Miejsce składania dokumentów:
       
    Terminy przyjęć interesantów:
       
    Formularz elektroniczny:
       
    Formularze tradycyjne: Wniosek (5).doc
       
    Dokumenty dodatkowe:
       
    Usługi powiązane: