Nazwa usługi: Zgłoszenie zakończenia zadania rekultywacyjnego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

ks. Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6/

55-100 Trzebnica

tel.: 71 3879501

faks: 71 3120111

   
Wymagane dokumenty:
       
    Sposób załatwienia sprawy: Wymagane wnioski:
    Zgłoszenie zakończenia zadania rekultywacyjnego powinno zawierać:
    –    pełną nazwę wnioskodawcy (adres, telefon, fax, e-mail),
    –    NIP,
    –    PESEL (osoby fizycznej – producenta rolnego),
    –    nazwę zadania,
    –    numer umowy zawartej z Województwem Dolnośląskim określającej warunki i tryb udzielenia dotacji z TFOGR Województwa Dolnośląskiego,
    –    lokalizację (obręb, nr działki),
    –    potwierdzenie inspektora nadzoru o zakończeniu robót.
       
    Opłaty:

    brak

       
    Czas załatwienia sprawy: 30 dni.
       
    Tryb odwoławczy: Nie dotyczy.
       
    Podstawa prawna: Ustawa
    Ustawa z dn. 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 121 poz. 1266 z późn. zm.)
    Inne
    Dotacja z TFOGR przeznaczona na ochronę, rekultywację i poprawę jakości gruntów rolnych oraz na wypłatę odszkodowań przewidzianych ustawą dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm.).
       
    Inne informacje:
       
    Miejsce składania dokumentów:
       
    Terminy przyjęć interesantów:
       
    Formularz elektroniczny:
       
    Formularze tradycyjne: Zgloszenie_zakonczenia_rekultywacji.docx
       
    Dokumenty dodatkowe:
       
    Usługi powiązane: