Nazwa usługi: Wniosek o udzielenie dotacji na zadania rekultywacyjne
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

ks. Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6/

55-100 Trzebnica

tel.: 71 3879501

faks: 71 3120111

   
Wymagane dokumenty:
       
    Sposób załatwienia sprawy: Wymagane wnioski:
    Wniosek o udzielenie dotacji na zadanie rekultywacyjne powinien zawierać:
    –    pełną nazwę wnioskodawcy (adres, telefon, fax, e-mail),
    –    NIP,
    –    PESEL (osoby fizycznej – producenta rolnego),
    –    nazwę zadania,
    –    rodzaj robót,
    –    lokalizację (obręb, nr działki),
    –    powierzchnię ew. długość – dotyczy dróg dojazdowych do gruntów rolnych),
    –    przewidywany koszt inwestycji.Wymagane załączniki:
    1.    Wniosek o wykonanie pomiarów (dotyczy dróg dojazdowych do gruntów rolnych).
    2.    Lokalizacja zadania na mapie ewidencji gruntów w skali 1:5000 i mapie topograficznej w skali 1:25000.
    3.    Wypis z ewidencji gruntów potwierdzający prawo własności.
    4.    Wypis z planu zagospodarowania przestrzennego (nie dotyczy wapnowania, odkamieniania i odkrzaczania).
    5.    Informację potwierdzającą zgodność z planem urządzeniowo – rolnym.
    6.    Oświadczenie o trybie, w jakim będzie realizowane zadanie inwestycyjne (dotyczy zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego).
    7.    Decyzję wodno - prawną lub równorzędną (dotyczy budowy, odbudowy i renowacji zbiorników małej retencji wodnej i stawów hodowlanych)
       
    Opłaty:

       
    Czas załatwienia sprawy: 30 dni.
       
    Tryb odwoławczy: Nie dotyczy.
       
    Podstawa prawna: Ustawa
    Ustawa z dn. 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 121 poz. 1266 z późn. zm.)
       
    Inne informacje:
       
    Miejsce składania dokumentów:
       
    Terminy przyjęć interesantów:
       
    Formularz elektroniczny:
       
    Formularze tradycyjne: WNIOSEK(8).DOC
       
    Dokumenty dodatkowe:
       
    Usługi powiązane: